OPROEP:
KAMERBEWONER/-STER GEZOCHT DIE MEE WIL DOEN AAN AVOND P.E.L. OVER WONEN EN ARMOEDE

OPROEP:
KAMERBEWONER/KAMERBEWOONSTER GEZOCHT DIE MEE WIL DOEN AAN AVOND VAN HET P.E.L. OVER WONEN EN ARMOEDE

OP DONDERDAGAVOND 21 APRIL A.S. HOUDT DE VERENIGING P.E.L. EEN OPENBARE THEMA- EN DISCUSSIEAVOND OVER WONEN EN ARMOEDE

Onderdeel van het programma is een interview door de avondvoorzitter (wordt vermoedelijk een journalist) met een kamerbewoner/-ster, een jongere huurder van een woning, een oudere huurder en een kraker/-ster. Wij zien hen als de ervaringsdeskundigen t.a.v. wonen en armoede.
Voor dit programmaonderdeel is 20 minuten uitgetrokken.

Hiervoor zoeken we nog een kamerbewoner/-ster (student/studente) die iets kan zeggen over de kamerhuur, het gebrek aan geld, de woonomstandigheden enz.

HEB JE BELANGSTELLING?? NEEM DAN EVEN CONTACT MET ONS OP VIA TELEFOON OF E-MAIL:

TELEFOON: 058-2671636

E-MAIL: verpel@zonnet.nl
OF: root@pel.xs4all.nl

P.S.: Je kunt er een kleine geschenkbon mee verdienen...

Vereniging P.E.L.
(Platform Een- en Tweepersoonshuishoudens Leeuwarden)

Einde tekst oproep d.d. 28/2/2005.