AANMELDINGSFORMULIER:
LID WORDEN VAN
VERENIGING P.E.L.

Aanmeldingsformulier: lid worden van het PEL

Met behulp van dit formulier kunt zich aanmelden als lid van de vereniging P.E.L.
Wilt u uw organisatie als lid aanmelden, geef dan de naam op van een contactpersoon plus de naam van de organisatie.

• Geef de volgende contactgegevens op:

Functie
    Eventuele organisatie
    Adres 2
    Postcode
    Plaats
    Telefoon (werk)
    Telefoon (thuis)

• Als nieuw lid kunt u ons helpen door enige vragen te beantwoorden.
    Verplicht is het niet, maar het kan het PEL helpen, als we weten wat onze leden belangrijk vinden.

Daarom enige vragen:
    Waar moeten - binnen onze statutaire doelstellingen - de aktiviteiten van het PEL vooral op zijn gericht?

• Aktiviteiten PEL op gebied van de bijstandsuitkeringen:
    Waar moet het PEL zich in de eerste plaats mee bezig houden?

• Aktiviteiten PEL op gebied van de volkshuisvesting:
    Waar moet het PEL zich in de eerste plaats mee bezig houden?

• Aktiviteiten PEL op gebied van gemeentelijke belastingen, waterschapslasten ed.:
    Waar moet het PEL zich in de eerste plaats mee bezig houden?

• Aktiviteiten PEL op gebied van reïntegratiebedrijven:
    Waar moet het PEL zich in de eerste plaats mee bezig houden?

• Zijn er andere zaken waar het PEL - binnen haar statutaire doelstellingen - zich (meer) mee bezig moet houden?

• Heeft u tijd, zin en mogelijkheid om ook zelf actief lid te worden, door zo nu en dan eens mee te helpen met het werk van het PEL? Zo ja, naar wat voor soort werk gaat uw voorkeur dan uit?

• Heeft u individuele klachten waarvoor u het PEL-Klachtenspreekuur wilt inschakelen? Zo ja, omschrijf hier kort uw klacht/probleem.

• Webmaster PEL