Mededeling van het secretariaat van de Vereniging P.E.L. aan allen:
STAATSSECRETARIS MARC RUTTE VAN SOCIALE ZAKEN GAAT IN DEBAT MET VOORZITTER VERENIGING P.E.L. PYT VAN DER GALIËN!

MEDEDELING VAN HET SECRETARIAAT VAN DE VERENIGING P.E.L. AAN ALLEN:

STAATSSECRETARIS RUTTE VAN SOCIALE ZAKEN GAAT IN DEBAT MET VOORZITTER VERENIGING P.E.L., PYT VAN DER GALIËN!

Zie verder VVD-persbericht:

Staatssecretaris Rutte in debat over Wet Werk en Bijstand

(tekst: VVD-Leeuwarden)

EXTRA POLITIEK CAFE

29 OKTOBER 2003

GAAT STAATSSECRETARIS MARK RUTTE in debat met PIET VAN DER GALIËN van PEL

Eind augustus heeft VVD-staatssecretaris van Sociale Zaken Mark Rutte namens het Kabinet de nieuwe Wet werk en bijstand door de Tweede Kamer geloodst.
Een wet die grote veranderingen en veel commotie teweeg brengt op het gebied van de sociale zekerheid.
Naar aanleiding van het kabinetsbeleid, waarvan de Wet werk en bijstand een belangrijk onderdeel is, spreken de sociale partners al van een 'hete herfst'.

Aan de hand van een aantal stellingen zal Mark Rutte in Leeuwarden in discussie gaan met Piet van der Galiën van het Platform Een- en tweepersoonshuishoudens Leeuwarden (PEL) En natuurlijk met de zaal over de consequenties én (on-)mogelijk-heden van de nieuwe Wet werk en bijstand.

TIJD: 19.30 uur

LOCATIE: DE KOPEREN TUIN (Leeuwarden)

Iedereen is van harte welkom!!!

Datum: Woensdag, 8 oktober 2003

Einde tekst VVD-persbericht.